fredag den 29. maj 2009

Ha ha!

Skrev et super indlæg i går (der er stadig ingen der læser det, godt nok) og fik så ikke trykket udgiv, men en eller anden knap = det hele forsvandt! Nu er jeg sikker på, det var det der havde gjort mig rig og berømt - ha ha.
Det er også ok at dette er min egen hemmelige dagbog og jeg nyder det. Det må være punkt nr. et. Men når jeg hører om Trudes unge niece Stina-Lee, der tilsyneladende kan leve af det og er blevet Sveriges svar på Paris Hilton (ikke at jeg på nogen måde ville begive mig ud i at nå det mål!) så kunne jeg da godt tænke mig noget i den stil. At skrive modent, klogt, sjovt og indsigtsfuldt til en bred skare. Men, men, men... Lige om lidt starter arbejdslivet mit igen og så kommer der nok til at være langt mellem mine indlæg. (Men det er godt nok blevet mit helt personlige frikvarter, det her.)
Bare fordi jeg elsker at starte på en ny dagbog, fuld af blanke sider og når aldrig mere end et par sider ind før den havner i en bunke! Jeg er nok "igangsætteren", ikke den der følger ting til dørs (har glemt udtrykket, omend vi brugte hel pædagogisk weekend for mange år siden med lige netop det emne!!!) Indtil næste gang jeg har brug for at lette mit hjerte, skælde ud på mig selv eller Anders og syntes der MÅ en ny bog til, fordi det er for længe siden jeg skrev sidst. What a wiredov (det ser helt forkert ud, orker ikke at slå op i ordbog). Jeg ER nemlig også doven anlagt og det er en af de helt store hemmeligheder - bestemt ikke noget jeg ser som et aktiv eller noget jeg ynder at flashe. Der er da også rimeligt mange ting der faktisk kommer let til mig og for det er jeg dybt taknemmelig. Mit liv har på en eller anden måde altid flasket sig rigtig fint og jeg er heldig med mange ting. Men det betyder ikke at jeg ikke er en rastløs sjæl med en masse ønsker, drømme og fremtidige håb for mit liv. Der er så meget at lære endnu og jeg som troede at når man nærmede sig de 40, så måtte man da ha styr på det hele og være "færdig" som menneske? Sikke man kan tage fejl.
Gårsdagens tabte indlæg havde forøvrigt titlen: "Tiden er noget underligt noget" (Poul Kjøller)

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. UPS!!! Kom vist til at slette mit indlæg. Må så skrive det igen - det her går da vældig godt :-)

    Kæreste søde Marie - Frederiksberg svar på Paris Hilton - du har da gået noget stille med dørene mht. denne blog. Du ved jo, at jeg rigtig gerne vil følge med i dit og de fire drenges liv, så jeg har selvfølgelig meldt mig som fast læser :-).
    Bare skriv løs, du skal nok blive rig og berømt! Mange knus fra din veninde Ina (der håber, at dette indlæg bliver på siden...)

    SvarSlet
  3. Jubi - du har læst min blog :-)
    Du har vundet en præmie og den skal være god! (skal bare lige finde på noget godt)
    Glædelig pinse søde og fortsat fortryllende fødselsdag.
    Husk nu at arbejde lidt også ;-)
    Knus fra Marie

    SvarSlet
  4. Hej søde,

    Jeg vil prøve at følge og kommentere din blog, men det forpligter, begynder vi først at komme på besøg herinde, forventer vi jo også, at der er nyt at hente.... Savner dig på facebook, så dejligt, hvis jeg i stedet kan se igennem dit nølgehul her.... selv om jeg mest af alt gerne vil være i samme fysiske rum som dig og nyde godt af dit selskab.

    Knus
    A

    SvarSlet