onsdag den 18. november 2009

Det regner og 2/5 er syge!

Det regner og blæser og jeg burde være på arbejde. Har faktisk meget travlt med meget vigtigt møde, som jeg står for i morgen. Du godeste hvor har jeg ondt i maven over det, og hvor bliver det godt at få overstået. Og så var der lige det med de 2/5 i overskriften. Silas har monster øjenbetændelse, hoster og snotter og Sophus blev ringet hjem fra bh.kl. med ondt i maven. Ligger nu på sofaen og jeg er ved at knække sammen af pres og træthed. Ikke bare træt-træt. Nej, jeg har det som kunne jeg sove i 100 år. Håber stadig det lykkes mig at komme igennem bunkerne på soveværelset, og havde ærlig talt satset på i dag, når Silas sov. Men nej.
Anders er hjemme i morgen, så jeg kan passe meget vigtigt møde og så har jeg heldigvis omsorgsdag på fredag. Burde være noget der hed omsorgsuge, eller måned!
Men vi har det jo godt. Arbejde, helbred (nogenlunde) i orden. Der er ingen af os der er livstruende syge og snart er det weekend og jul :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar