torsdag den 11. februar 2010

Projekt oprydning udskudt på ubestemt tid!

Havde ellers besluttet at nu skulle det være! Nu var det tid til forandring og til at få bund i skidtet. Jeg er bare så dårlig til at smide ud og elsker at få noget ud af ingenting - eller i hvertfald noget der føles som gratis :-) Men det betyder for midt vedkommende desværre også bunker i bunkevis og at der er IKKE styr på sagerne. Ønsker mig stadig en oprydningscoach, men er dog ved egen hjælp nået der til at jeg er nødt til at kassere. Hvis man gerne vil gøre op med gamle mønstre, kræver det forandring og i stor stil.
Men, men, men først blev jeg syg og i går aftes kastede Silas op. Lader til at han er sluppet billigt. Virker frisk, sulten og holder det hele i sig i dag. Vi havde også en rolig nat. Han er en skatterknas. Glæder mig til vi skal sove middagslur om ikke så forfærdelig længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar