mandag den 2. august 2010

Her kommer jeg så glad igen..........

........... og så må vi se hvor det bringer mig hen :-)
Har tænkt så det knager og kan ikke rigtig samle tankerne om det. Sommer-mode måske?
Nu kaster jeg mig i hvert fald ud på dybt vand, igen-igen - plask og håber jeg kan bunde.
Ville allerhelst ha startet en helt ny blog, men det kunne jeg ikke finde ud af (kursus?) så jeg lavede nyt layout og navnet kom til mig i går.
I hvert fald har jeg meget lyst til at skrive og måske give en lille smule tilbage af alt det jeg har fået ved at være med på alle jer andres blogs. Men foreløbig har jeg med lidt held 2 læsere, så det er jo egentlig ikke så farligt endda. Det er også lidt skræmmende med mange læsere, det gør mig en lille smule angst faktisk.

Min ferie synger på sidste vers og jeg håber I alle har haft eller er på en dejlig ferie. Sådan en der giver jeg ny energi til efterår/vinter, til ungerne, til kæreste/mand, job, famile og venner og veninder. Nu vil jeg sætte mig ud i solen og lukke øjnene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar